Specificațiile oficiale ale jocului Elden Ring și detaliile de compatibilitate au fost publicate

Posesorii de PlayStation 5, Xbox Series X și utilizatorii de PC-uri se pot bucura acum de rezoluție 4K și de jocuri de 60 FPS. Cu toate acestea, suportul pentru ray-tracing nu a ajuns încă la consola Xbox Series S. 

Conținutul HDR și ray tracing pentru Elden Ring sunt, de asemenea, acceptate pe PS5 și XSX. Posesorii de PS4 Pro se pot aștepta la o rezoluție de până la 3200×1800 și până la 30 FPS, în timp ce versiunea PS4 oferă o rezoluție de 1920×1080 și 30 FPS. Consola PlayStation 4 poate face față conținutului HDR, atâta timp cât este disponibil un afișaj compatibil.

În timp ce consola de la Microsoft primește un tratament complet,  Xbox Series S a fost luată mai puțin în serios și nu a fost inclusă pe lista de suport pentru ray tracing pe Elden Ring. Rezoluția maximă afișată este de 2560×1440, deci nici nu suportă 4K. Posesorii Xbox One X primesc 3840×2160 și până la 30 FPS, în timp ce Xbox One are suport pentru până la 1600×900 și 30 FPS.

În ceea ce privește PC-urile, jucătorii nu ar trebui să-și facă prea multe griji cu privire la noile specificații, dacă au o combinație modernă CPU/GPU. Frecvența cadrelor este blocată la 60 FPS, așa că nu contează dacă vorbim despre un GeForce RTX 3080 Ti sau RTX 3090. Elden Ring, regizat de creatorul seriei Souls Hidetaki Miyazaki, alături de George R. R. Martin, este programat pentru lansarea oficială în februarie 2022. 

Sursă: notebookcheck.net

1, 'include' => $prevPost->ID, 'post_type' => $post_type, ); $prevPost = get_posts($args); foreach ($prevPost as $post) { setup_postdata($post); ?>

1, 'include' => $nextPost->ID, 'post_type' => $post_type, ); $nextPost = get_posts($args); foreach ( $nextPost as $post ) { setup_postdata($post); ?>

1, 'include' => $prevPost->ID, 'post_type' => $post_type, ); $prevPost = get_posts($args); foreach ($prevPost as $post) { setup_postdata($post); ?>

1, 'include' => $nextPost->ID, 'post_type' => $post_type, ); $nextPost = get_posts($args); foreach ( $nextPost as $post ) { setup_postdata($post); ?>