Compania americană a lansat câteva update-uri pentru suita sa de tehnologii de scalare, printre care și noua versiune DLSS 2.3, alături de actualizări aduse algoritmului NVIDIA Image Scaling, care funcționează cu toate jocurile. În plus, dezvoltatorul anunță un nou drive Game Ready pentru plăcile video GeForce și o noua unealtă software numită ICAT, menită să ofere o modalitate ușoară de a face analiza unor imagini și de a compara rezultatele.
Noua versiune pentru NVIDIA DLSS promite sa ofere o calitate mai bună a imaginii și performanțe de top în peste 130 de jocuri și aplicații. În acest fel, algoritmul se folosește de vectorii de mișcare într-un mod mai inteligent, pentru a îmbunătăți detaliile obiectelor în mișcare, stabilitatea temporală,reconstrucția particulelor și elimina efectul de tip ghosting. Deep Learning Super Sampling (DLLS) este o tehnologie bazată pe inteligență artificială care se folosește de un număr mai mare de cadre pe secundă, asigurând în același timp o calitate a imaginii comparabilă cu rezoluția nativă.
Printre jocurile care beneficiază deja de suport pentru DLSS 2.3 se numără: Baldur’s Gate 3, Bright Memory: Infinite, Cyberpunk 2077, Crysis 2 Remastered, Crysis 3 Remastered, Deathloop, DOOM Eternal, Farming Simulator 22, Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition, Jurassic World Evolution 2, Marvel’s Guardians of the Galaxy, Rise of the Tomb Raider, Shadow of the Tomb Raider, Sword & Fairy 7.
Sursă: go4it.com